2017 Yılının Olası Sıralama Senaryosunu Çalıştık...

Hiiiç öyle uzun uzadıya anlatmayacağım. Nasıl oluyor da oluyor diyenlere daha sonra anlatırım. Tek şunu bilin yeterli gençler; Tercih işi bütün tahminlerin de ötesinde sürprizlere açık bir iştir. Hiçbir tahmin kesin sonuç anlamına gelmez. Bir öngörü, bir reel hedef belirleme çalışmasıdır bu aşağıda olan iki dosya. Bizatihi aynı çıkacak diye bi kural yok. Bunu %100 bilecek yetilerimiz olsa daha verimli sektörlerde, daha kazançlı tahminler yapar, işimize bakarız. Yıllardan beri izlediğimiz tercih sürecinin deneyimlerinden derlediğimiz bir senaryodur bu aslında. Umarım alayınız istediğiniz yerleri kazanırsınız...



Lisans programlarına bir bakayım diyorsanız ha buradan indirin,

Önlisans programlarına bakayım diyorsanız onu da ha buradan indirin...

(Önlisanslarda senaryonun sapma oranı lehinize daha yüksek olabilir unutmadan...)

Yorumlar

  1. Hocam yayınladığınız bu verilerin tecrubelerinize dayanarak gerçekleşme olasılığı cok yuksek mi?

    YanıtlaSil
  2. Hocam öncelikle iyi günler.. Çin dili ve edebiyatı bölümü için Türkiye- Kırgızistan Manas Üniversitesini görememek üzdü beni. Bu konuyla ilgili bir yorum yapar mısınız ? Manas üniversitesi hakkında bir bilginiz var mı ? İyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bilgim var merak ettiklerini sorabilirsin birde sıralaman kaç

      Sil
    2. Sakın oraya gitme. Benim kuzenim neler yaşadı...

      Sil
    3. ben Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi hakkında sormak istediklerini sor bildiğim kadarıyla yardımcı olurum bu aradasıralaman kaç

      Sil
  3. Hocam iyi günler linkler açılmıyor giremiyorum ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  4. Hocam açıkçası nabza göre şerbet vermişsiniz biraz lehimize olmuş bu kadar kötü sıralama olacağını zannetmiyorum bir önceki tahminleriniz çok uygundu bence

    YanıtlaSil
  5. Moralim sıfıra indi bi onceki sıralamada kesin tutar dedigim yerler şimdi mutsuz etti umudum kalmadi ��

    YanıtlaSil
  6. hocam inşallah ilahiyat tahminleriniz gerçekleşmez. :)

    YanıtlaSil
  7. Manasta ablam okudu 4 dil biliyor . sadece dil için gidilebilecek bi üni. Onun dışında çok pis bi ülke .her ülkeden insan var çok karışık diyor ablam . bide rusyanin baskisi altinda olunca ülke genelinde rusça konusuluyor . tabiki ulaşimi uçak her gidiş gelişinde 1500 ₺ gibi uçuk bi fiyat gidiyor cepten .

    YanıtlaSil
  8. Hocamm siz bir harikasınızzz😊😊😊

    YanıtlaSil
  9. Hocam siz bir harikasınızzzz😊😊

    YanıtlaSil
  10. Hocam diş hekimliği programı kıbrıs bu kadar oynar mı

    YanıtlaSil
  11. hocam sa çalışmalarınız için teşekkür ederiz lakin bişey dikkatimizi celb etti! iki farklı çalışmanız var birisi yeni açılanların tahmını sırası birde 2017 tahmını sıralama' fakat ikisinde de farklılık olduğunu farkettik örneğin : 201211198 kodlu doğuş üniveristesine bi bakabilrmisiniz ıkı ayrı dosyada... teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Hocam ygs de hemşirelik tutar diye düşünüyordum fakat siz klavuza göre hemşirelik sıralamarını öne çekmişsiniz anlayamadım.

    YanıtlaSil
  13. istedigim yerle aramda 35 kişi var umarım gelir

    YanıtlaSil
  14. hocam 16.100 ile mkü hatay tıpa gime ihtimali var mı?

    YanıtlaSil
  15. Klmtf farkı ne oluyor hocam

    YanıtlaSil
  16. Hocam ek yerleştirme puanımı sizin önerdiğiniz programla eş değere dönüşürünce 25bin çıktı ben genel yerleştirme puanımla 44bindeyim ama 2012 mezunuyum ve ek puanım gelmiş ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben dil1 de gecen sene 15000 le kapatan bi bolumu ilk siraya yazmak istiyorum bolum gecen sene 366 yla almis siralamada 15000 ben bu sene 375 yaptim ama siralamam 17000 sizce girebilirmiyim siralamamin istundeki bolumleride tercih idiyimmi birde istedigim bolumu ilk siraya yazarsam bi etkisi olurmu yoksa once utopik gidiyim sonra mi girebilceklerimi yaziyim

    YanıtlaSil
  18. Merhaba gecen sene siralama 15000 le kapatmis 366yla alan bi bolumu 375 puanim ve 17000 siralamamla secebilirmiyim dil 1 de

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar ek puanli başarı sıralamamizin karşılığını nasıl buluyoruz ya

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar ek puanli başarı sıralamamizin karşılığını nasıl buluyoruz ya

    YanıtlaSil
  21. hocam kocaeli bedeb eğitim öğretmenliği 98bin yazmışsınız 102 bin olabilirmi sizce biraz oynayabilirmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Mesajınız site moderasyonu tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üniversite Taban Puanları Belli Oldu, Taban Sıraları da Yaklaşık Hesapladık...

Üniversite tercihleri başladı, tüm adaylara bol şanslar...

An itibariyle YKS tercih dönemine yine merhaba dedik...